Prodajni artikli, ki jih  otroška trgovina ima v prodajnem programu, so specifično načrtovani , izdelani za najmlajšo populacijo. Posebna skrb pri načrtovanju, izdelavi in snovanju izdelkov je namenjena najmlajši populaciji otrok. Posebna skrb je potrebna zaradi otrokove narave in dojemanja okolice v času odraščanja. Otroci najmlajših starosti ne dojemajo stvari in okolice kot odrasli, ampak čute in druge zaznavne sposobnosti šele razvijajo. Tako se velik del spoznavanja stvari in okolice dogaja z dotikanjem, okušanjem in podobnimi osnovnimi zaznavnimi prijemi. Ker otrok ne zaznava pretečih nevarnosti in neprimernosti uporabe določenih predmetov v okolici, je potrebno na to misliti s tem, da se iz okolice otroka odstrani, ter nameni otroški igri samo predmete, kateri so zasnovani in izdelani otrokovi starosti primerno. Otroška trgovina ima v ta namen predvsem pisan nabor igrač, ki takšne zahteve izpolnjujejo. V prvi vrsti so tovrstne igrače izdelane iz zdravju neškodljivih materialov. Otrok namreč še ne ve in tudi ne more vedeti, da je stvar, ki jo iz radovednosti okušal, iz nevarnih snovi. Zato mora odsotnost nevarnih snovi zagotoviti igrača sama. Poleg tega ne sme biti ostrih delov, igrača mora biti dovolj kompaktna, da ne bi s spremenjenimi lastnostmi škodila otroku in njegovemu zdravju in podobno.

Otroška trgovina seveda ni namenjena zgolj staršem in otrokom, saj se med prodajnimi policami prej ko slej srečamo praktično vsi. Najprej nas pot med police, ki jih otroška trgovina ima, zanese v času ranega otroštva. Tako takrat, kot danes otroci radi izkoristijo vsako možnost, da si vabljivo ponudbo ogledajo od blizu, po možnosti tudi preizkusijo vse lastnosti.

V odrasli dobi se nam otroška trgovina izkaže kot dobra ideja, v času obdarovanja tako staršev kot otrok. Starševska vez z otrokom je neizmerna, zato je obdarovanje enega ali drugega zelo dobrodošlo, ko hočemo izkazat pozornost in spoštovanje te vezi. Pri dobri izbiri bo dobrodošla množica informacij tako s strani prodajnega osebja kot drugih obiskovalcev. Tako prodajno osebje, kot drugi obiskovalci so se na tak ali drugačen način že znašli pred podobno preizkušnjo, s tem pa so dobrodošel vir nasvetov, ne le o izdelku samem. Mnogi z veseljem pripovedujejo o reakciji otroka v trenutku obdarovanja, lahko pa tudi o uporabnosti darila na daljši rok,morda celo z generacijami uporabnikov. Na ta način nam znajo ponudit paleto možnosti pri izbiri, saj lahko izberemo namensko za zgolj enega malčka, ali pa razmišljamo širše in želimo, da se bo darilo uporabilo tudi v otroških dneh ali celo več generacij.