VSE KATEGORIJE
Iskanje
Košarica0

V nakupni košari ni artiklov.

Product was successfully added to your shopping cart.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga:

Vračilo blaga:

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov [email protected]), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek posredovanja (pošiljanja) blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Če potrošnik morda artikel že začne uporabljati ali če pri tehničnih izdelkih posamezne komponente odpre ali sestavlja, odstop od pogodbe žal več ni možen.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov prodajalca: Šaleška cesta 2d, 3320 Velenje

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.


Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. 

Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.


Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!
 

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Reklamacija:


V primeru Reklamacije blago vrnite na spodnji naslov prosimo vas tudi,da nas o vaši nameri predhodno obvestite na e-mail : [email protected] ali na tel.: 041-251-555

PODJETJE:  Pingo Shop d.o.o.
NASLOV:      Šaleška cesta 2d, 3320 Velenje

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK:


V primeru, da ste prejeli od kurirja paket, ki ima poškodbo embalaže , katera je vidna ob sami dostavi paketa ali v njem manjka vsebina
kaže znake odprtja,skrita poškodba (poškodba blaga,lom) vas prosimo,da nas takoj obvestite na tel: 041-251-555 sprožili bomo postopek reklamacije pri   GLS (General Logistics System).Prosimo vas,da paket pustite v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili).Prosimo vas,da tudi vrnete originalno embalažo!
Skupaj s GLS (General Logistics System) bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Pozor. Reklamacijo prevoza lahko uveljavlja samo plačnik storitve/pogodbena stranka oz. Pošiljatelj.

Stran uporablja piškotke za nemoteno delovanje. Več...