SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA: Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine, ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem.
Stari trg 26, 3320 Velenje, davčna številka:SI58175067, matična številka: 8608679000 SRG številka: 2020/5886 v nadaljevanju ponudnik.
2. DOSTOPNOST INFORMACIJ: ponudnik zavezuje, da kupcu pred nakupom zagotovi naslednje informacije:
3. DOBAVNI ROK: Ponudnik se trudi, da bo blago dostavljeno do naročnika v navedenih rokih. Blago ki je na zalogi, ima rok dobave 1-3 delovne dni. Stroški pakiranja in poštnine znašajo 4.00 EUR brez kakršnihkoli dodatnih stroškov za plačilo po povzetju ali plačilu po predračunu. Stroški pakiranja in dostave otroških posteljic,previjalnih miz in ostalega pohištva znašajo med 6.00 - 30.00 EUR odvisno od teže izdelka o točnem znesku dostave boste dobili izračun ,ko izdelek postavite v košarico ob zaključku nakupa. OPOZORILO: Za izdelke kateri presegajo določene kriterije npr. prevelika teža ali dimenzije za dostavo z navadno kurirsko službo GLS (General Logistics System) niso mogoči primer: otroške sobe,garderobne omare,velika vozila na akumulator itd... dostavljamo izključno z našim pogodbenim partnerjem SCHENKER d.d. taka individualna kombi ali solo kamion dostava se obračuna po ceniku 15,00-30,00 eur odvisno od teže in dimenzije izdelkov o tem boste obveščeni tudi preko spletne košarice,ko postavite izdelek v košarico.Naročilo bo v takem primeru potrebno poravnati po predračunu saj prevoznik SCHENKER d.d. ne pobira odkupnine! Paket vam dostavljalec lahko dostavi na naslov, ki ste ga zapisali ob naročilu. Odkupnino paketa lahko GLS (General Logistics System) kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico. Ob dostavi v Paketomat lahko plačate samo s kartico. V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa. OPOZORILO! Kurirji niso dolžni dostaviti paketa v določeno nadstropje - za to morate poskrbeti sami ! Paket se dostavlja do vhodnih vrat bloka ! 4.CENE: Cene izdelkov v spletni trgovini https://www.mali-vragci.si/ so z DDV (vsebujejo 22 % DDV). Podjetje Pingo Shop d.o.o. je davčni zavezanec (ID: SI 58175067).Cene so označene v EUR. Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila. Cene na spletnih straneh so dokončne in veljajo samo za nakup preko spletne trgovine. Cene za izbrano blago ali storitev veljajo na dan opravljenega nakupa. Kupoprodajna pogodba med podjetjem in kupcem je v spletni trgovini Mali Vragci sklenjena v trenutku, ko potrošnik odda naročilo. S tem postanejo vse cene in drugi pogoji, kot izhajajo iz oddanega naročila, fiksirani in veljajo tako za Male Vragce kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Redne cene veljajo za vse uporabnike (prijavljene in neprijavljene) spletne strani Mali-vragci.si in nimajo vnaprej določene veljavnosti ter se lahko kadarkoli spremenijo brez posebnega predhodnega obvestila. Način plačila: Plačilo nakupa je omogočeno na dva načina:
Plačilo po povzetju je plačilo z gotovino ob prejemu paketa. Dostavljamo z paketno službo GLS (General Logistics System). Stroški pošiljanja znašajo 4.00 EUR (cena je enaka ne glede na velikost ali težo paketa). Kurir sprejema točne zneske, zato prosimo, da imate pripravljen denar. OPOMBA: Ob naročilu določenih izdelkov,ki niso na zalogi pri izbiri plačilne metode "po povzetju" bomo zaradi preprečitve zlorab in neprevzetih pošiljk ali nad večjo vsoto naročila morda zahtevali plačilo akontacije v višini 15 % vrednosti nakupa ( v takih primerih vas bomo kontaktirali preko e-maila ali preko vašega mobilnega telefona.). Akontacija se izvrši po predračunu na TRR, ki ga kupec prejme na e-mail oz. na naslov.Hvala za razumevanje. 3. Leanpay plačilo na obroke 5. NAROČILO: Kupec uvrsti artikle v košarico, kjer se mu ponudi možnost nadaljevanja nakupa ali zaključek nakupa. OPOMBA: Ob naročilu določenih izdelkov,ki niso na zalogi pri izbiri plačilne metode "po povzetju" bomo zaradi preprečitve zlorab in neprevzetih pošiljk ali nad večjo vsoto naročila morda zahtevali plačilo akontacije v višini 15 % vrednosti nakupa ( v takih primerih vas bomo kontaktirali preko e-maila ali preko vašega mobilnega telefona.). Akontacija se izvrši po predračunu na TRR, ki ga kupec prejme na e-mail oz. na naslov.Hvala za razumevanje. 6. GARANCIJA: V podjetju Pingo Shop d.o.o. vam nudimo 12-mesečni garancijski rok na vse izdelke v naši ponudbi ( Sprememba trajanja garancije 17.01.2019). Vas skrbi kako glede Garancije v primeru poškodbe ? : NE SKRBITE ! Vsi izdelki, ki jih trži podjetje Pingo Shop d.o.o. imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in nadomestne dele. Za kupljeno blago veljajo splošni garancijski pogoji in določbe v prilogi posameznega blaga.
Podjetje Pingo Shop d.o.o. zagotavlja, da izdelki ob odpremi nimajo konstrukcijskih, proizvodnih, materialnih ali funkcijskih napak.Ob normalni uporabi in vzdrževanju naših izdelkov vam zagotavljamo brezhibno delovanje in 12-mesečni garancijski rok za vse napake v materialu in pri izdelavi.Iz tega jamstva so izključene poškodbe,ki so posledica nepravilne uporabe izdelka ali neupoštevanje navodil za uporabo in vzdrževanje ter varnostnih navodil. Garancija tudi ne velja če so v izdelek posegale nepooblaščene osebe. Garancijska doba na baterijo pri akumulatorskih vozilih in elektronskih napravah je 12 mesecev. Normalna obraba,ki je zaradi vsakodnevne uporabe pričakovana, je seveda izključena iz garancije.
Garancijska izjava:
Če blago, za katero je izdana obvezna garancija, ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupno 30 dneh od dneva, ko je proizvajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje proizvajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka. Če proizvajalec v roku ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik zahteva vračilo celotne kupnine od proizvajalca ali zahteva sorazmerno znižanje kupnine. Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno. Ne glede na zgoraj navedeno, lahko potrošnik zahteva vračilo plačanega zneska od proizvajalca, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga. Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim proizvajalec izda nov garancijski list. Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi blaga z novim, plača proizvajalec.
Prenehanje Garancije:
1. Podjetje Pingo Shop d.o.o. ne jamči za napake in okvare,ki bi nastale zaradi. 1.1 Neupoštevanja navodil za uporabo 1.2 Nestrokovne, nenamenske in / ali malomarne uporabe izdelka 1.3 Če izdelek proizvajalcu ni bil dostavljen z originalnim računom 1.4 Če je popravilo opravila nepooblaščena oseba, za razbarvanje blaga ali poškodbe blaga zaradi pranja, dežja ali prekomerne izpostavljenosti sončni svetlobi 1.5 Če je poškodba nastala v nesreči ali med letalskim prevozom 1.6 Če je poškodba nastala zaradi preobremenitve (maksimalne teže otroka in nakupljenega blaga ) 1.7 Če so poškodbe nastala zaradi nezadostnega vzdrževanja ali poškodb blaga,plastike in okvirja 1.8 Pri normalni obrabi delov, pri katerih se zaradi vsakodnevne uporabe pričakuje hitra obraba 1.9 Če sta poškodovani ali odstranjeni oznaka preizkusa ECE ali serijska številka 1.10 Če kako drugače niso bili izpolnjeni zgoraj navedeni garancijski pogo
7. REKLAMACIJE: V primeru, da ste po pošti prejeli okvarjen izdelek, nas o tem obvestite v najkrajšem možnem času preko elektronske pošte na naslov [email protected] ali na telefonsko številko 040 126 067. Prav tako nas kar najhitreje obvestite, če se prejeti izdelek razlikuje od kupljenega, da lahko napako odpravimo v najkrajšem možnem času. Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna: 1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet; 2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; 3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; 4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku 12 mesecev od izročitve. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek. V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca - opis tehničnih postopkov za sklenitev pogodbe (Opisan celoten postopek naročila glede izbire blaga, naročanja, potrditve naročila - opis tehničnih sredstev za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila
8. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA: Vračilo blaga: Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov [email protected]), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek posredovanja (pošiljanja) blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Z izbiro nakupa na podjetje s tem sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Pravne osebe možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine nimajo. Za vračilo ali zamenjavo se lahko dogovorimo po dogovoru na osnovi posameznega primera. Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov prodajalca: Šaleška cesta 2d, 3320 Velenje Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.
Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino. Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo). Reklamacija:
9. VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK: V primeru, da ste prejeli od kurirja paket, ki ima poškodbo embalaže , katera je vidna ob sami dostavi paketa ali v njem manjka vsebina kaže znake odprtja,skrita poškodba (poškodba blaga,lom) vas prosimo,da nas takoj obvestite na tel: 040 126 067 sprožili bomo postopek reklamacije pri GLS (General Logistics System).Prosimo vas,da paket pustite v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili).Prosimo vas,da tudi vrnete originalno embalažo!
10. REŠEVANJE SPOROV: Morebitni spori med strankami, ki so v kakršnikoli povezavi z spletno trgovino, se rešujejo sporazumno, Možnost izvensodnega reševanja potrošniških sporov Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Pingo Shop d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na tej povezavi.
11. STVARNA NAPAKA (Neskladnost Blaga): Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
Kako se preverja primernost artikla?
12. VARSTVO POTROŠNIKOV: Pri prodaji spoštujemo zakon o varstvu potrošnikov ZVPot-1. Več si lahko preberete na tej povezavi http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO7054
13. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV: Z registracijo v spletni trgovini Pingo Shop d.o.o. soglašate, da se vaši osebni podatki uvrstijo v seznam registriranih uporabnikov trgovine Pingo Shop d.o.o. in se strinjate z uporabo vaših podatkov na način in v namene, opisane v nadaljevanju. Podjetje Pingo Shop d.o.o. spoštuje vašo zasebnost in se zavezuje, da bo osebne podatke, pridobljene prek registracijskega formularja v spletni trgovini, skrbno varovalo in jih brez vaše privolitve ne bo posredovalo tretji osebi.Uporabljali jih bomo izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, blaga in ostalo potrebno komunikacijo. Kontaktni podatki ter upravljalec z osebnimi podatki Velja za upravljalca Pingo Shop d.o.o. oziroma izvajalca v imenu upravljalca za obdelavo ali uporabo katerihkoli osebnih podatkov. Podatki upravljalca: Pingo Shop d.o.o. Stari trg 26 3320 Velenje Davčna številka: SI58175067 Matična številka: 8608679000 Telefon: 040/126-067 E-pošta: [email protected] Obdelujemo naslednje osebne podatke - Kontaktni podatki, kot so ime, e-naslov in telefonska številka (osnovni podatki) - Odziv na naša sporočila, kar pomeni, da spremljamo, katere povezave ste kliknili, ali je bilo sporočilo odprto. - Porabljen čas in kliki na povezave, torej podatki o uporabi naše spletne strani - Za dostavo blaga in izpolnitev pogodbe potrebujemo določene podatke, kot so naslov in čas dostave, kaj je predmet nakupa in način plačila, morebitne reklamacije in datum plačila, izdan račun, itd.) V okviru pravnih podlag lahko obdelujemo osebne podatke - V primeru izpolnjevanja zakonskih obveznosti (izdaja računa za kupljeno blago) - V primeru, da ste od nas želeli ponudbo ali za sklenitev in izpolnitev pogodbe - V primeru, da ste za obdelavo osebnih podatkov podali privolitev za obdelavo za določen namen obdelave in je tudi vaša pravica, da privolitev prikličete - V primeru zakonitega interesa, kar pomeni, da če ste recimo v košarici pustili izdelke in niste končali nakupa, vam pošljemo e-sporočilo. Namen obdelave osebnih podatkov za enega ali več spodaj navedenih namenov: - Tržno komuniciranje (e pošta ali sms sporočila) - Za statistično analizo o uporabi naše spletne strani ali prodajai našega blaga - Za odgovarjanje na vaše povpraševanje - Za uveljavljanje pravnih zahtevkov - Za komuniciranje glede zagotavljanja naših storitev - Za reševanja sporov. Kaj se zgodi po obdelavi osebnih podatkov in kako dolgo jih hranimo? Vse dokler ste registriran član naše spletne strani, so vaši podatki shranjeni. O izdanih računih, hranimo podatke 10let od izdaje. Vse do preklica z vaše strani, hranimo osebne podatke in jih obdelujemo na podlagi vaše privolitve. Od izpolnitve in sklenitve pogodbe (dobave blaga) hranimo osebne podatke še 5 let. Ko rok za hrambo osebnih podatkov poteče, podatke izbrišemo ali pa jh obdelamo tako, da jih ni več mogoče pripisati vam oziroma vas povezati z njimi.
Posledice neposredovanja in prostovoljno posredovanje podatkov Osebnih podatkov niste primorani oziroma dolžni posredovati, kajti posredovanje je popolnoma prostovoljno in sicer za namen sklenitve pogodbe. Brez posredovanja, je pogodbo nemogoče skleniti in je tako dobava blaga neizvedljiva. V kolikor pride do teh posledic, ki se zgodijo, zaradi neposredovanja, jih vsakič navedemo, ko od vas pridobivamo osebne podatke. Kdo lahko dostopa do vaših osebnih podatkov Izven družbe Pingo Shop d.o.o. ali pogodbeni obdelovalci, kateri so prav tako dolžni spoštovati zakonodajo o varstvu osebnih podatkov, vaših podatkov se ne posreduje in tretje osebe nimajo do njih dostopa. Pogodbeni obdelovalci, katerim so dostopni vaši osebni podatki so ponudniki programerskih rešitev, pošiljanja e-sporočil, storitev marketinga, pošiljanja sms sporočil in dostavne službe. Ti smejo vaše podatke obdelovati samo v okviru naših navodil in nikakor za lastne namene, saj so zavezani k varovanju vaših osebnih podatkov. Prav tako ti ne iznašajo osebnih podatkov v tretje države (izven držav članic EU – članice EU, Islandija, Liechtenstein, Norveška). Vaše pravice v zvezi z osebnimi podatki, privolitev za obdelavo in preklic privolitve, ter posledice preklica - Potrditev, ali obdelujemo vaše podatke - Dostop do osebnih podatkov ter namen obdelave, uporabnike, katerim bodo oziroma so bili razkriti osebni podatki in kategorije teh (zlasti uporabniki mednarodnih organizacij in tretjih držav), vrste osebnih podatkov, obdobje hrambe oziroma vsaj merila, ki se uporabijo za določanje tega obdobja, avtomatizirano sprejemanje odločitev, ki vključuje tudi oblikovanje profilov ter razloge zanj in tudi pomen kot predvidene posledice obdelave za vas. - Kopija osebnih podatkov, ki je brezplačna in v obliki, katero določite sami. Če ste recimo zahtevo podali elektronsko in ne zahtevate drugače, se tudi kopija zagotovi v elektronski obliki. V kolikor bi zahtevali dodatne kopije, se lahko zaračuna razumna pristojbina, pri kateri se upoštevajo stroški. - Za popravek netočnih osebnih podatkov. - Omejitev obdelave nastopi v primeru, da oporekate točnost podatkov za obdobje, ko lahko preverimo točnost osebnih podatkov. Prav tako lahko omejitev nastopi tudi, če je obdelava nezakonita in zahtevate omejitev uporabe, namesto izbrisa. Če ne potrebujemo več osebnih podatkov za namen obdelave, jih pa potrebujete vi za uveljavljanje, obrambo ali izvajanje pravnih zahtevkov, se pravtako omogoči omejitev obdelave. - Če so izpolnjene predpostavke iz člena 17 Splošne uredbe o varstvu podatkov, sploh če prekličete privolitev za obdelavo osebnih podatkov, se sproži izbris. - Pravica, brez da bi vas ovirali, je, da lahko podatke posredujete drugemu upravljalcu, zato se sproži izpis osebnih podatkov, v strukturirani, splošno uporabljeni in strojno berljivi obliki. - Za namene neposrednega trženja (vključuje tudi oblikovanje prifilov) preneha uporaba osebnih podatkov - Če so izpolnjene predpostavke iz člena 22 Splošne uredbe o varstvu podatkov, za vas ne velja odločitev, katera temelji na avtomatizirani obdelavi (vključno z oblikovanjem prifilov) Prav tako imate pravico zoper nas vložiti pritožbo informacijskem pooblaščencu, v kolikor ste mnenja, da obdelava osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu podatkov. Kakšen je postopek uveljavljanja pravic Pisno in na katerikoli kontakt naveden na vrhu dokumenta pod »Upravljalec osebnih podatkov in kontaktni podatki«, lahko posredujete svoje zahteve, povezane z uveljavljanjem pravic z osebnimi podatki. V kolikor vas ne moremo zanesljivo identificirati in to tudi dokažemo, lahko ukrepanje zavrnemo, v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki in za potrebe zanesljive identifikacije, lahko od vas zahtevamo dodatne podatke. Najpozneje v roku enega meseca od prejema vaše zahteve, brez odlašanja moramo odgovoriti na vašo zahhtevo, s katero uveljavljate svoje pravice, ki so vezane z vašimi osebnimi podatki. Na tem spletnem mestu bo objavljenja vsaka sprememba politike o varovanju osebnih podatkov.
14. AVTORSKA ZAŠČITA: Vse vsebine, ki so objavljene na spletni strani http://www.mali-vragci.si/ so last podjetja Pingo Shop d.o.o., Stari trg 26, 3320 Velenje.
Splošne pogoje si lahko v PDF obliki prenesete tukaj. Posodobljeno: 13.6.2024 |