Spletna trgovina do nadaljnega ne omogoča nakupovanja. Hvala za razumevanje.

VSE KATEGORIJE
Iskanje

Product was successfully added to your shopping cart.

Pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA:


TABELA: HITER PREGLED PO SPLOŠNIH POGOJIH:


1.   UVOD:
2.   DOSTOPNOST INFORMACIJ:
3.   DOBAVNI ROK , - Pomembna Opozorila ,  - Kdaj bom prejel(a) naročeno blago?
4.   CENE - NAČINI PLAČILA:
5.   NAROČILO:
6.   GARANCIJA:
7.   REKLAMACIJE:
8.   PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA:
9.   REŠEVANJE SPOROV:  Možnost izvensodnega reševanja potrošniških sporov
10. STVARNA NAPAKA:
11. VARSTVO POTROŠNIKOV:
12. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV:
13. VARNO PLAČEVANJE:  -  Kaj je to protokol HTTPS?  ,  -  Plačevanje s Paypal
14. VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK:
15. AVTORSKA ZAŠČITA:



 

1.  UVOD:

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB1), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Spletno trgovino upravlja podjetje
Mali Vragci d.o.o. ,Trdinov Trg 4e, 1234 Mengeš, v nadaljevanju ponudnik.

Spletna trgovina
Mali Vragci deluje 24 ur na dan, vse dni v letu.

Ob registraciji v sistem spletne trgovine, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo.Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Pazljivo preberite naslednje splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, saj vas ti zavezujejo s trenutkom, ko stopite vanjo. Splošni pogoji so veljavni na vseh straneh spletne trgovine brez izjeme. V primeru, da se s ponujenimi splošnimi pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ogleda strani in nakupa prek naše elektronske trgovine ne opravite. Šteje se, da ste z vsakim ogledom ali s transakcijo, opravljeno prek naše spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev. Tudi v prihodnje ste, do preklica ali spremembe veljavnih splošnih pogojev, ob vsakem ogledu ali pri vsaki transakciji, opravljeni na naši spletni strani, zavezani z navedenimi splošnimi pogoji. Splošne pogoje bomo redno ažurirali in bodo v vsakem trenutku v svoji najnovejši in veljavni verziji v celotnem besedilu dostopni vsakomur brez težav.

Ponudnik se zavezuje, da bo poslovanje spletne trgovine v skladu z vso veljavno zakonodajo.

Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine, niti se ne zavezuje za pravilnost in popolnost tekstovnega,video, slikovnega ali zvočnega materiala.Fotografija in dejanski izgled artikla se lahko razlikujeta.

Podjetje
Mali Vragci d.o.o. si pridržuje pravico do kakršnihkoli sprememb, delnih ali v celoti, kateregakoli dela splošnih pogojev brez posebne najave.Spremembe veljajo od trenutka objave.

Vsa komunikacija, ki se vrši med kupcem in podjetjem
Mali Vragci d.o.o. v elektronski obliki se šteje, kot da je bila izvedena v pisni obliki in ima veljavo pogodbe.

Zaradi različnih tehničnih ali drugačnih razlogov poslovanje preko naše spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč.Zato si podjetje
Mali Vragci d.o.o. pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov,
ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine, ali drugače omeji ali ustavi poslovanje spletne trgovine.
Ponudba in pogodba v elektronski trgovini sta v celoti objavljeni v slovenskem jeziku.Elektronska trgovina posluje samo na ozemlju Republike Slovenije.
Prodaja in dostava blaga je možna samo na ozemlju Republike Slovenije. Pogodbo je moč skleniti le v slovenskem jeziku.

Elektronski izvod pogodbe prejme kupec po elektronski pošti takoj, ko odda naročilo. Priporočljivo je, da si ga natisne ali shrani na disk.

Izvod pogodbe v pisni obliki prejme kupec na dom (kot račun ob dobavi).

Nakup v spletni trgovini ali sploh kakršnokoli posredovanje osebnih podatkov na straneh spletne trgovine je dovoljen samo pravno – poslovno sposobnim osebam, starejšim od 15 let, ostale osebe morajo za vsako posredovano informacijo pridobiti zakonsko veljavno soglasje staršev ali skrbnika.

Podjetje
Mali Vragci d.o.o. ne prevzema nikakršne odgovornosti za kakršnokoli okvaro vaše strojne ali programske opreme zaradi obiska in operiranja s stranmi spletne trgovine ali za kakršnokoli škodo, povzročeno z izdelki, ali ki je v kakršnikoli zvezi z izdelki, kupljenimi v spletni trgovini.

 

 

2.  DOSTOPNOST INFORMACIJ:

V skladu z 43. b čelom ZVPot-UPB2, se ponudnik zavezuje, da kupcu pred nakupom zagotovi naslednje informacije:

a) ime in sedež podjetja
b) kontaktni podatki, ki omogočajo hitro komunikacijo in odpravo morebitnih težav (e-pošta, brezplačni telefon)
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
d) cene blaga in storitev, vključno z vsemi davki
e) časovna veljavnost ponudbe
 f) pogoji dostave oziroma morebitni stroški dostave
g) način plačila in dostave, vključno z rokom dobave ali izpolnitve
h) pravica do odstopa od pogodbe v skladu s 43. č členom ZVPot-UPB2 vključno z opisom postopka ob pritožbi

 

3.  DOBAVNI ROK:

Ponudnik se trudi, da bo blago dostavljeno do naročnika v navedenih rokih. Blago ki je na zalogi, ima rok dobave 1-3 delovne dni.
Blago, ki ga ni na zalogi je možno naročiti po elektronski pošti ali telefonu, v tem primeru je rok dobave po dogovoru.Po oddaji naročila prejme naročnik obvestilo po elektronski pošti o oddanem naročilu, ki vsebuje informacijo o vsebini naročila in načinu plačila.
V obvestilu so navedeni tudi kontaktni podatki ponudnika, na katere se lahko naročnik obrne v primeru kakršnihkoli vprašanj ali pripomb v zvezi z naročilom.Način dostave je paketna dostava DPD (Direct Parcel Distribution). , kar pomeni, da bo naročilo dostavljeno že naslednji dan ob prejemu
obvestila, da je blago pripravljena za odpremo.V kolikor vas ob dostavi ni doma, vam bo kurir pustil sporočilo prosimo,da ga pokličete in se dogovorite za ponovno dostavo,ki je brezplačna.V primeru,da paketa ne dvignete v roku 5-dni se smatra,da odstopate od naročila in se bo vrnilo dobavitelju.

Stroški pakiranja in poštnine znašajo 4.00 EUR  brez kakršnihkoli dodatnih stroškov za plačilo po povzetju ali plačilu po predračunu,kreditne kartice.

Stroški pakiranja in dostave otroških posteljic,previjalnih miz in ostalega pohištva znašajo  med 6.00 - 30.00 EUR odvisno od teže izdelka o točnem znesku dostave boste dobili izračun ,ko izdelek postavite v košarico ob zaključku nakupa.

OPOZORILO:  Za izdelke kateri presegajo določene kriterije npr. prevelika teža ali dimenzije za dostavo z navadno kurirsko službo GLS niso mogoči primer: otroške sobe,garderobne omare,velika vozila na akumulator itd... dostavljamo izključno z našim pogodbenim partnerjem SCHENKER d.d. taka individualna kombi ali solo kamion dostava se obračuna po ceniku 15,00-30,00 eur odvisno od teže in dimenzije izdelkov o tem boste obveščeni tudi preko spletne košarice,ko postavite izdelek v košarico.Naročilo bo v takem primeru potrebno poravnati po predračunu saj prevoznik SCHENKER d.d. ne pobira odkupnine!

-  Pomembno opozorila: Da bi prejeli naročilo v najkrašjem času, vam svetujemo, da upoštevate naslednje:
 
1. Navedite podatke za dostavo, kjer je vedno nekdo na razpolago za prevzem paketa. V kolikor vas ob dostavi ni doma, vam bo kurir pustil sporočilo prosimo,da ga pokličete in se dogovorite za ponovno dostavo,ki je brezplačna.
2. Priimek naveden v naslovu za dostavo mora biti tudi naveden na zvoncu/domofonu/poštnem nabiralniku. V kolikor kurir ne najde priimka, nam vrne paket z opombo: ''Prejemnik neznan''
3. Navedite tudi vašo mobilno telefonsko številko v primeru, da bi vas za prevzem paketa poklicali iz kurirske službe DPD (Direct Parcel Distribution).
4. Pripravite točen znesek za plačilo odkupnine, ker kurir sprejema le točne zneske


-  Kdaj bom prejel(a) naročeno blago?

• Dostava na dom:

Če boste naročilo oddali do 12. ure, bo blago verjetno odpremljeno še isti dan in ga boste predvidoma prejeli v roku dveh dni.
Če boste oddali naročilo po 12. uri, bo morda odpravljeno še isti dan, bolj verjetno pa naslednji. Naročila, ki jih dobimo v soboto,nedeljo ali praznik, bodo načeloma odpremljena prvi naslednji delovni dan (navadno ponedeljek).Morebitne zamude zaradi nepredvidenih prometnih ali logističnih problemov je odgovornost DPD (Direct Parcel Distribution). Ob odpremi naročila vas obvestimo na e-mail ter vam sporočimo vse podatke vašega paketa.
 

Paket vam dostavljalec lahko dostavi na naslov, ki ste ga zapisali ob naročilu, lahko pa vam ga dostavi na drug naslov, če vam tako bolj ustreza, lahko pa ga pusti v Seznam prevzemnih mest DPD in urnik, kjer ga z osebnim dokumentom in s številko paketa prevzamete kar sami.

Mreža DPD Pickup Station - paketomatov v sodelovanju z Direct4.me vam omogoča enostaven in hiter prevzem paketov, kjerkoli in kadarkoli vam najbolj ustreza!

DPD Pickup Station - paketomati so vam na voljo 24/7
Dostavna možnost Direct4.me samopostrežnih paketomatov vam omogoča hiter in enostaven prevzem paketov, kje in kdaj vam najbolj ustreza, 24 ur, 7 dni v tednu. Več o tem preberite tukaj.


Odkupnino paketa lahko DPD kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico. Ob dostavi v Paketomat lahko plačate samo s kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za katero vam bo DPD kurir izdal račun.

V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo DPD kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka DPD dostavne službe (01 513 23 00) ter njihov elektronski naslov (podpora@dpd.si).


 OPOZORILO!  Kurirji DPD niso dolžni dostaviti paketa v določeno nadstropje - za to morate poskrbeti sami ! Paket se dostavlja do vhodnih vrat bloka !

4.CENE:

Cene izdelkov v spletni trgovini https://www.mali-vragci.si/  so z DDV (vsebujejo 22 % DDV). Podjetje Mali Vragci D.O.O. je davčni zavezanec (ID: SI 86866974).Cene so označene v EUR.Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila. Cene na spletnih straneh so dokončne in veljajo samo
za nakup (oddano naročilo) preko spletne trgovine.Cene za izbrano blago ali storitev veljajo na dan opravljenega nakupa.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.Cena, po kateri ste blago naročili velja dokler blaga ne dostavimo.Cene ne vključujejo dostave.

Redne cene veljajo za vse uporabnike (prijavljene in neprijavljene) spletne strani Mali-vragci.si in nimajo vnaprej določene veljavnosti ter se lahko kadarkoli spremenijo brez posebnega predhodnega obvestila.
Spletne cene veljajo za vse uporabnike (prijavljene in neprijavljene) spletne strani Mali-vragci.si in imajo vnaprej določeno veljavnost. Spletne cene so lahko določene za konkretne artikle,  konkretno vrsto artikla ali blagovno znamko.
Spletne cene veljajo za količine običajne za gospodinjstva. Spletne cene so posebej označene in veljajo za čas trajanja akcije v spletni trgovini Mali-vragci.si .

Način plačila:

Plačilo nakupa je omogočeno na dva načina:


1. Plačilo po povzetju:

Plačilo po povzetju je plačilo z gotovino ob prejemu paketa. Dostavljamo z paketno službo DPD (Direct Parcel Distribution).Stroški pošiljanja znašajo 4.00 EUR (cena je enaka ne glede na velikost ali težo paketa). Kurir sprejema točne zneske, zato prosimo, da imate pripravljen denar.

OPOMBA: Ob naročilu določenih izdelkov,ki niso na zalogi pri izbiri plačilne metode "po povzetju" bomo zaradi preprečitve zlorab in neprevzetih pošiljk ali nad večjo vsoto naročila morda zahtevali plačilo akontacije v višini 15 % vrednosti nakupa ( v takih primerih vas bomo kontaktirali preko e-maila ali preko vašega mobilnega telefona.). Akontacija se izvrši po predračunu na TRR, ki ga kupec prejme na e-mail oz. na naslov.Hvala za razumevanje.


2. Plačilo po predračunu:

Plačilo po predračunu - naročilo je odpremljeno po prejemu denarnih sredstev na naš bančni račun. Znesek lahko poravnate s
plačilnim nalogom preko katerekoli banke, spletne banke, pošte, ...

•podatki za plačila v Sloveniji
 
◦Prejemnik:                  MALI VRAGCI d.o.o.
◦Bančni račun IBAN:  SI56 6100 0000 6258 205
◦Račun odprt pri banki Delavska Hranilnica d.d.

Sklic pri plačilu je številka predračuna: 00-številka predračuna

3. NLB - nakupi na obroke z plačilnimi karticami - brezobresti ( Trenutno ta plačilna metoda ni na voljo ! )

Plačilne kartice so nepogrešljive spremljevalke vsakega sodobnega potrošnika. Z novo storitvijo Nakupi na obroke, ki smo jo uvedli na NLB Plačilnih karticah z odloženim plačilom MasterCard, Visa in Karanta (ne velja za posojilni kartici), imetnikom omogočamo plačilo nakupa do 2-12 enakih obrokov.

Nakup na obroke je mogoč v višini razpoložljivega limita na kartici, pri čemer posamezni obroki zapadajo v plačilo mesečno. Ob plačilu s kartico bo banka za celotni znesek nakupa zmanjšala razpoložljivi limit porabe na kartici. Po izvedenem mesečnem plačilu porabe bo banka za višino poravnanega obroka sprostila razpoložljivi limit porabe na kartici. Če bi želeli obstoječ limit porabe na vaši kartici povišati, lahko oddate vlogo za povečanje limita prek NLB Klika ali v NLB poslovalnici.


Glavne prednosti:

• enostavno z uporabo vaše NLB Plačilne kartice MasterCard, Visa in/ali Karanta (ne velja za posojilni kartici)
• brez dodatne dokumentacije
• brez obresti
• brez dodatnih stroškov



Osnovne informacije:

Za nakup na obroke se odločite neposredno ob plačilu s kartico v našem salonu v Ljubljani
največje število enakih obrokov je lahko 2-12, najnižji znesek obroka je 50€. Minimalni znesek nakupa je 100 €
Za sklenitev nakupa na obroke vas prosimo ,da se telefonsko najavite na 040 126 067 .

4. Plačilne kartice: Visa,Visa Electron,MasterCard,American Express,Diners

Plačilo s kreditno kartico lahko opravite preko interneta s plačilnimi karticami Visa, Visa-Electron, MasterCard, Activa Maestro in Activa ter sklepanje kredita preko kartic American Express in Diners Club.

Obveščamo vas, da je z novim načinom izvajanja spletnih plačil skrb o varnosti podatkov vaše plačilne kartice popolnoma odveč. Nov sistem spletnega plačevanja omogoča, da se podatek o številki kartice in CVV kodi vnaša izključno na varnih straneh banke. Do teh podatkov mi kot trgovec nimamo dostopa oz. vpogleda.

V primeru izbire plačila s plačilnimi karticami boste zato preusmerjeni na spletne strani, ki jih upravlja procesni center Activa in banka s katero imamo sklenjeno pogodbo o sprejemu kartic.

Vse transakcije potekajo preko Activa Payment Gateway (varni spletni plačilni sistem Banke Koper – Banka Intesa), ki omogoča varno komunikacijo prek svetovnega spleta.

Kupec je preusmerjen na spletno stran, ki jo upravlja procesni center Activa in banka s katero imate sklenjeno pogodbo o sprejemu kartic.

Nikjer na naši spletni strani se ne zapišejo ali shranijo podatki vaših plačilnih kartic! Do teh podatkov mi kot trgovec nimamo dostopa oz. vpogleda.

Imetnikom plačilnih kartic nudimo trenutno najvarnejše spletno poslovanje, neodvisno od vrste kartice Activa – bodisi kreditne ali debetne.

Novost predstavljajo storitve varnega spletnega plačevanja mednarodnih kartičnih sistemov Visa in Mastercard. Spodaj prikazani blagovni znamki “Verified by Visa” in “Mastercard SecureCode” omogočata, da lahko z uporabo vaše pametne kartice in prenosnega čitalnika vsak spletni nakup elektronsko podpišete z uporabo enkratne kode. V Sloveniji so storitvi “Verified by Visa” in “Mastercard SecureCode” podprle banke sistema Activa. Več informacij najdete na spletni strani www.activa.si

Plačujete lahko z:

Maestro

e-nakupovanje z Maestro kartico (http://www.activa.si/kartice.asp) je možno pod pogojem, da je imetnik svojo kartico registriral na sistemu za avtentikacijo “MasterCard SecureCode”.Vse Maestro kartice sistema Activa ( pametne plačilne kartice s čipom) so avtomatično že registrirane in torej usposobljene za nakupe v naši spletni trgovini.
 Več o tem na http://www.activa.si/novica.asp?ID=35

Mastercard

kartico mora imetnik sam registrirati preko strani:

http://www.activa.si/pametnaKartica/securecode.asp

Visa, Visa-Electron

kartico mora imetnik sam registrirati preko strani:
http://www.activa.si/pametnaKartica/vbv.asp

OPOMBA: V primeru nakupa s plačilnimi karticami zaračunamo Administrativni strošek v višini 3 %. Znesek se spremeni na blagajni po izbiri plačilne metode.

5. Obročno odplačevanje preko plačilnih kartic Diners Club in American Express

Z DINERS CLUBKARTICO

Z Diners Club International imate tudi možnost nakupa na obroke. Imeti morate kartico, z oznako DC UV. Višina kredita je odvisna od razpoložljivosti vašega limita na kartici.
 

• Število obrokov od 2 do 24
• Minimalni znesek obroka 40 EUR
• Minimalni znesek kredita 80 EUR
• Maksimalni znesek kredita do limita na vaši kartici
• Nakup na obroke lahko opravite neposredno na naši spletni strani brez podpisov in dodatnih dokumentov

OPOMBA:  Ob nakupu na obroke z Diners Club kartico do 2 - 6 mesecev se dodatno zaračuna Administrativni strošek v višini 5,5 %. Ob nakupu na obroke do 7 - 12 mesecev se dodatno zaračuna Administrativni strošek 5,5 % vrednosti plačila.Ob nakupu na obroke do 13 - 24 mesecev se dodatno zaračuna Administrativni strošek v višini 5,5 % vrednosti plačila. Administrativni strošek v višini 5,5 % se obračuna pri nakupu na obroke ali pri enkratnem nakupu brez obrokov.

Več informacij lahko najdete tudi na njihovi uradni spletni strani:  http://www.dinersclub.si/


Z AMERICAN EXPRESS KARTICO

Z American Express kartico, izdano v Sloveniji, imate tudi možnost nakupa na obroke. Višina kredita je odvisna od razpoložljivosti vašega limita na kartici.

• Število obrokov od 2 do 12
• Minimalni znesek obroka 40 EUR
• Minimalni znesek kredita 80 EUR
• Maksimalni znesek kredita do limita na vaši kartici
• Nakup na obroke lahko opravite neposredno na naši spletni strani brez podpisov in dodatnih dokumentov

OPOMBA:  V primeru nakupu z plačilno metodo KREDIT American Express se strošek nakupa zaradi Administrativnih stroškov zviša za 5,5 %.Znesek se spremeni na blagajni po izbiri plačilne metode.Administrativni strošek v višini 5,5 % se obračuna pri nakupu na obroke ali pri enkratnem nakupu brez obrokov.  

Več informacij lahko najdete tudi na njihovi uradni spletni strani:  http://www.americanexpress.si/homepage.shtml


5.  NAROČILO:

Kupec uvrsti artikle v košarico, kjer se mu ponudi možnost nadaljevanja nakupa ali zaključek nakupa.
V košarici se prikaže naziv artikla, količina, popust na običajno ceno. Ko kupec zaključi naročilo, prejme sporočilo po e-pošti, da je naročilo sprejeto. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost artiklov in naročilo potrdi ali pa ga z razlogom zavrne. Na tej stopnji so sprejeta naročila obravnavana kot nepreklicna.V primeru,da bi radi odstopili od naročila nas prosimo obvestite v roku
(1) ure od prejetega naročila po elektronski pošti.Ko je naročilo izvedeno prodajalec v najkrajšem možnem času blago pripravi in ga odpošlje ali pripravi za osebni prevzem.

OPOMBA: Ob naročilu določenih izdelkov,ki niso na zalogi pri izbiri plačilne metode "po povzetju" bomo zaradi preprečitve zlorab in neprevzetih pošiljk ali nad večjo vsoto naročila morda zahtevali plačilo akontacije v višini 15 % vrednosti nakupa ( v takih primerih vas bomo kontaktirali preko e-maila ali preko vašega mobilnega telefona.). Akontacija se izvrši po predračunu na TRR, ki ga kupec prejme na e-mail oz. na naslov.Hvala za razumevanje.

6.  GARANCIJA:

V podjetju Mali Vragci d.o.o. vam nudimo 12-mesečni garancijski rok na vse izdelke v naši ponudbi ( Sprememba trajanja garancije 17.01.2019).

Vas skrbi kako glede Garancije v primeru poškodbe ? : NE SKRBITE !

V podjetju Mali Vragci d.o.o. vam nudimo nadomestne vozičke v primeru poškodbe za obdobje popravila !

Vsi izdelki, ki jih trži podjetje Mali Vragci d.o.o. imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in nadomestne dele. 
Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije.V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil svežo informacijo.
Za kupljeno blago veljajo splošni garancijski pogoji in določbe v prilogi posameznega blaga. 

Podjetje Mali Vragci d.o.o. zagotavlja, da izdelki ob odpremi nimajo konstrukcijskih, proizvodnih, materialnih ali funkcijskih napak.Ob normalni uporabi in vzdrževanju naših izdelkov vam zagotavljamo brezhibno delovanje in 12-mesečni garancijski rok za vse napake v materialu in pri izdelavi.Iz tega jamstva so izključene poškodbe,ki so posledica nepravilne uporabe izdelka ali neupoštevanje navodil za uporabo in vzdrževanje ter varnostnih navodil.
Garancija tudi ne velja če so v izdelek posegale nepooblaščene osebe.
Garancijska doba na baterijo pri akumulatorskih vozilih in elektronskih napravah je 6 mesecev.
Normalna obraba,ki je zaradi vsakodnevne uporabe pričakovana, je seveda izključena iz garancije.
 
Garancija začne teči od dneva izročitve izdelka v trgovini ali kurirske službe in jo lahko uveljavljate vedno samo skupaj z računom prodajalca,žigom in datumom nakupa ter z izpolnjenim reklamacijskim obrazcem (reklamacijski obrazec lahko dobite na naši spletni strani : https://www.mali-vragci.si/reklamacijski-obrazec.doc ) .
 
Imate nepotrjen garancijski list? Brez skrbi! V tem primeru skladno z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov ni potrebno, da garancijski list prodajalec posebej potrdi.
 
Garancijska izjava:
 
1. Izdelek, katerega lastnik ste postali, je ob prodaji brezhiben in funkcionalen, za kar skrbi poseben oddelek proizvajalca. Uporabnik mora obvezno upoštevati navodila za uporabo in sestavo izdelka. Če ste kupili že sestavljen izdelek, je pred uporabo vseeno potrebno natančno preveriti njegovo sestavo.
2. Za vsa večja in manjša popravila so zagotovljeni rezervni deli v garancijskem roku kot tudi izven njega.
3. V garancijskem roku bomo na svoje stroške odpravili napake, do katerih je naš kupec upravičen.
4. Vsa popravila bomo odpravili v roku 45 dni od prejema izdelka v popravilo. V primeru, da vaš izdelek v temu roku ni popravljen, imate pravico zahtevati nov izdelek.
5. Če ni drugače označeno, velja garancija na ozemeljskem območju Republike Slovenije.
6. Opozorilo,da garancija ne izključuje pravic potrošnika,ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na blagu.
 
Prenehanje Garancije:
 
1.       Podjetje Mali Vragci d.o.o. ne jamči za napake in okvare,ki bi nastale zaradi.
1.1     Neupoštevanja navodil za uporabo
1.2     Nestrokovne, nenamenske in / ali malomarne uporabe izdelka
1.3     Če izdelek proizvajalcu ni bil dostavljen z originalnim računom
1.4     Če je popravilo opravila nepooblaščena oseba, za razbarvanje blaga ali poškodbe blaga zaradi pranja, dežja ali prekomerne izpostavljenosti sončni svetlobi
1.5     Če je poškodba nastala v nesreči ali med letalskim prevozom
1.6     Če je poškodba nastala zaradi preobremenitve (maksimalne teže otroka in nakupljenega blaga )
1.7     Če so  poškodbe nastala zaradi nezadostnega vzdrževanja ali poškodb blaga,plastike in okvirja
1.8     Pri normalni obrabi delov, pri katerih se zaradi vsakodnevne uporabe pričakuje hitra obraba
1.9     Če sta poškodovani ali odstranjeni oznaka preizkusa ECE ali serijska številka
1.10   Če kako drugače niso bili izpolnjeni zgoraj navedeni garancijski pogo

 

7.  REKLAMACIJE:

V primeru, da ste po pošti prejeli okvarjen izdelek, nas o tem obvestite v najkrajšem možnem času preko elektronske pošte na naslov info@mali-vragci.si ali na telefonsko številko 040 126 067. Prav tako nas kar najhitreje obvestite, če se prejeti izdelek razlikuje od kupljenega, da lahko napako odpravimo v najkrajšem možnem času.

 Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

1.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

3.     če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4.     če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

 odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca 

-          opis tehničnih postopkov za sklenitev pogodbe (Opisan celoten postopek naročila glede izbire blaga, naročanja, potrditve naročila

-          opis tehničnih sredstev za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila

 

8.  PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA:

Vračilo blaga:

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@mali-vragci.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek posredovanja (pošiljanja) blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Če potrošnik morda artikel že začne uporabljati ali če pri tehničnih izdelkih posamezne komponente odpre ali sestavlja, odstop od pogodbe žal več ni možen.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov prodajalca: Trdinov Trg 4e, 1234 Mengeš

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.


Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).

Obrazec za vračilo Blaga  v word (.doc) obliki

Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.
 

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Reklamacija:


V primeru Reklamacije blago vrnite na spodnji naslov prosimo vas tudi,da nas o vaši nameri predhodno obvestite na e-mail : info@mali-vragci.si ali na tel.: 040 126 067

PODJETJE:  MALI VRAGCI d.o.o.
NASLOV:       Trdinov Trg 4e , 1234  Mengeš

 

Reklamacijski OBRAZEC  v word (.doc) obliki

 

9.  REŠEVANJE SPOROV:

Morebitni spori med strankami, ki so v kakršnikoli povezavi z spletno trgovino, se rešujejo sporazumno,
v nasprotnem primeru se stranke dogovorijo, da bo spor reševalo pristojno sodišče v Ljubljani.

Možnost izvensodnega reševanja potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. MALI VRAGCI d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na tej povezavi.

 

10.  STVARNA NAPAKA:

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tukaj.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.



 

11.  VARSTVO POTROŠNIKOV:

Pri prodaji spoštujemo zakon o varstvu potrošnikov. Preberite si, kaj o prodaji preko interneta pravi zakon o varstvu potrošnikov. (link http://www.uradni-list.si/1/content?id=51154)
Prav tako poslujemo v skladu z zakonom o elektronskem poslovanju na trgu. (link
http://www.uradni-list.si/1/content?id=94740&part=&highlight=+elektronskem+poslovanju+na+trgu)

 

12.  VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV:

Z registracijo v spletni trgovini Mali Vragci d.o.o. soglašate, da se vaši osebni podatki uvrstijo v seznam registriranih uporabnikov trgovine Mali Vragci d.o.o. in se strinjate z uporabo vaših podatkov na način in v namene, opisane v nadaljevanju. Podjetje Mali Vragci d.o.o. spoštuje vašo zasebnost in se zavezuje, da bo osebne podatke, pridobljene prek registracijskega formularja v spletni trgovini, skrbno varovalo in jih brez vaše privolitve ne bo posredovalo tretji osebi.Uporabljali jih bomo izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, blaga in ostalo potrebno komunikacijo.
Podjetje
Mali Vragci d.o.o. se zavezuje, da bo spoštovalo eventualno željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil.Osebne podatke hranimo v računalniški obliki. Po prenehanju potrebe po vodenju osebnih podatkov, se podatki izbrišejo oziroma se uničijo nosilci podatkov.


Kontaktni podatki ter upravljalec z osebnimi podatki

Velja za upravljalca Mali Vragci d.o.o. oziroma izvajalca v imenu upravljalca za obdelavo ali uporabo katerihkoli osebnih podatkov.

Podatki upravljalca:

MALI VRAGCI d.o.o.

Trdinov Trg 4e

1234 Mengeš

Davčna številka: SI86866974

Matična številka: 3715850

Telefon: 040/126-067

E-pošta: info@mali-vragci.si

Obdelujemo naslednje osebne podatke

-          Kontaktni podatki, kot so ime, e-naslov in telefonska številka (osnovni podatki)

-          Odziv na naša sporočila, kar pomeni, da spremljamo, katere povezave ste kliknili, ali je bilo sporočilo odprto.

-          Porabljen čas in kliki na povezave, torej podatki o uporabi naše spletne strani

-          Za dostavo blaga in izpolnitev pogodbe potrebujemo določene podatke, kot so naslov in čas dostave, kaj je predmet nakupa in način plačila, morebitne reklamacije in datum plačila, izdan račun, itd.)

V okviru pravnih podlag lahko obdelujemo osebne podatke

-          V primeru izpolnjevanja zakonskih obveznosti (izdaja računa za kupljeno blago)

-          V primeru, da ste od nas želeli ponudbo ali za sklenitev in izpolnitev pogodbe

-          V primeru, da ste za obdelavo osebnih podatkov podali privolitev za obdelavo za določen namen obdelave in je tudi vaša pravica, da privolitev prikličete

-          V primeru zakonitega interesa, kar pomeni, da če ste recimo v košarici pustili izdelke in niste končali nakupa, vam pošljemo e-sporočilo.

Namen obdelave osebnih podatkov za enega ali več spodaj navedenih namenov:

-          Tržno komuniciranje (e pošta ali sms sporočila)

-          Za statistično analizo o uporabi naše spletne strani ali prodajai našega blaga

-          Za odgovarjanje na vaše povpraševanje

-          Za uveljavljanje pravnih zahtevkov

-          Za komuniciranje glede zagotavljanja naših storitev

-          Za reševanja sporov.

Kaj se zgodi po obdelavi osebnih podatkov in kako dolgo jih hranimo?

Vse dokler ste registriran član naše spletne strani, so vaši podatki shranjeni.

O izdanih računih, hranimo podatke 10let od izdaje.

Vse do preklica z vaše strani, hranimo osebne podatke in jih obdelujemo na podlagi vaše privolitve.

Od izpolnitve in sklenitve pogodbe (dobave blaga) hranimo osebne podatke še 5 let.

Ko rok za hrambo osebnih podatkov poteče, podatke izbrišemo ali pa jh obdelamo tako, da jih ni več mogoče pripisati vam oziroma vas povezati z njimi.

 

Posledice neposredovanja in prostovoljno posredovanje podatkov

Osebnih podatkov niste primorani oziroma dolžni posredovati, kajti posredovanje je popolnoma prostovoljno in sicer za namen sklenitve pogodbe. Brez posredovanja, je pogodbo nemogoče skleniti in je tako dobava blaga neizvedljiva. V kolikor pride do teh posledic, ki se zgodijo, zaradi neposredovanja, jih vsakič navedemo, ko od vas pridobivamo osebne podatke.

Kdo lahko dostopa do vaših osebnih podatkov

Izven družbe MALI VRAGCI d.o.o. ali pogodbeni obdelovalci, kateri so prav tako dolžni spoštovati zakonodajo o varstvu osebnih podatkov, vaših podatkov se ne posreduje in tretje osebe nimajo do njih dostopa. Pogodbeni obdelovalci, katerim so dostopni vaši osebni podatki so ponudniki programerskih rešitev, pošiljanja e-sporočil, storitev marketinga, pošiljanja sms sporočil in dostavne službe. Ti smejo vaše podatke obdelovati samo v okviru naših navodil in nikakor za lastne namene, saj so zavezani k varovanju vaših osebnih podatkov. Prav tako ti ne iznašajo osebnih podatkov v tretje države (izven držav članic EU – članice EU, Islandija, Liechtenstein, Norveška).

Vaše pravice v zvezi z osebnimi podatki, privolitev za obdelavo in preklic privolitve, ter posledice preklica

-          Potrditev, ali obdelujemo vaše podatke

-          Dostop do osebnih podatkov ter namen obdelave, uporabnike, katerim bodo oziroma so bili razkriti osebni podatki in kategorije teh (zlasti uporabniki mednarodnih organizacij in tretjih držav), vrste osebnih podatkov, obdobje hrambe oziroma vsaj merila, ki se uporabijo za določanje tega obdobja, avtomatizirano sprejemanje odločitev, ki vključuje tudi oblikovanje profilov  ter razloge zanj in tudi pomen kot predvidene posledice obdelave za vas.

-          Kopija osebnih podatkov, ki je brezplačna in v obliki, katero določite sami. Če ste recimo zahtevo podali elektronsko in ne zahtevate drugače, se tudi kopija zagotovi v elektronski obliki. V kolikor bi zahtevali dodatne kopije, se lahko zaračuna razumna pristojbina, pri kateri se upoštevajo stroški.

-          Za popravek netočnih osebnih podatkov.

-          Omejitev obdelave nastopi v primeru, da oporekate točnost podatkov za obdobje, ko lahko preverimo točnost osebnih podatkov. Prav tako lahko omejitev nastopi tudi, če je obdelava nezakonita in zahtevate omejitev uporabe, namesto izbrisa. Če ne potrebujemo več osebnih podatkov za namen obdelave, jih pa potrebujete vi za uveljavljanje, obrambo ali izvajanje pravnih zahtevkov, se pravtako omogoči omejitev obdelave.

-          Če so izpolnjene predpostavke iz člena 17 Splošne uredbe o varstvu podatkov, sploh če prekličete privolitev za obdelavo osebnih podatkov, se sproži izbris.

-          Pravica, brez da bi vas ovirali, je, da lahko podatke posredujete drugemu upravljalcu, zato se sproži izpis osebnih podatkov, v strukturirani, splošno uporabljeni in strojno berljivi obliki.

-          Za namene neposrednega trženja (vključuje tudi oblikovanje prifilov) preneha uporaba osebnih podatkov

-          Če so izpolnjene predpostavke iz člena 22 Splošne uredbe o varstvu podatkov, za vas ne velja odločitev, katera temelji na avtomatizirani obdelavi (vključno z oblikovanjem prifilov)

Prav tako imate pravico zoper nas vložiti pritožbo informacijskem pooblaščencu, v  kolikor ste mnenja, da obdelava osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu podatkov.

Kakšen je postopek uveljavljanja pravic

Pisno in na katerikoli kontakt naveden na vrhu dokumenta pod »Upravljalec osebnih podatkov in kontaktni podatki«, lahko posredujete svoje zahteve, povezane z uveljavljanjem pravic z osebnimi podatki.

V kolikor vas ne moremo zanesljivo identificirati in to tudi dokažemo, lahko ukrepanje zavrnemo, v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki in za potrebe zanesljive identifikacije, lahko od vas zahtevamo dodatne podatke.

Najpozneje v roku enega meseca od prejema vaše zahteve, brez odlašanja moramo odgovoriti na vašo zahhtevo, s katero uveljavljate svoje pravice, ki so vezane z vašimi osebnimi podatki.

Na tem spletnem mestu bo objavljenja vsaka sprememba politike o varovanju osebnih podatkov.

Posodobljeno: 25.05.2018

13.  VARNO PLAČEVANJE:

Na naših spletnih straneh uporabljamo več varnostno - zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo, neželenim spreminjanjem ali zlorabo podatkov. Celotna uporabniška seja v spletni trgovini teče v varnem načinu s pomočjo protokola HTTPS, ki uporablja SSL (Secure Sockets Layer).
Podatki se kodirajo s 256 bitnim ključem, še preden zapustijo vaš brskalnik, in se na naš strežnik prenašajo v zaščiteni obliki. Sistem tako preprečuje, da bi kdo prestregel vaše podatke, ki jih pošiljate v spletno trgovino (gesla, osebni podatki ipd.).

-  Kaj je to protokol HTTPS?

HTTPS je protokol za varen prenos podatkov med uporabnikovim brskalnikom in strežnikom. HTTPS protokol uporablja SSL (Secure Socket Layer).To pomeni, da so vsi podatki, ki se prenašajo po tem protokolu, zakodirani in je nemogoče ali vsaj zelo težko, da bi jih prestregla in prebrala tretja oseba.
Zato takšen protokol zagotavlja popolno zasebnost in varnost pri nakupu ali drugih transakcijah preko interneta. Označen je s ključavnico, ki se navadno pojavi v spodnjem desnem kotu okna brskalnika.

-  Plačevanje s Paypal ( Trenutno ni omogočeno ! )

Pri plačevanju s kreditnimi in plačilnimi karticami uporabljamo transakcijski sistem PayPal, tako da podatki o vaši kreditni oz. plačilni kartici po varni povezavi potujejo neposredno v avtorizacijski center in se v sistemu Spletne trgovine ne shranjujejo. Podatkov o plačilnih oz. kreditnih karticah ne hranimo.

 

14.  VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK:

V primeru, da ste prejeli od kurirja paket, ki ima poškodbo embalaže , katera je vidna ob sami dostavi paketa ali v njem manjka vsebina kaže znake odprtja,skrita poškodba (poškodba blaga,lom) vas prosimo,da nas takoj obvestite na tel: 040 126 067 sprožili bomo postopek
reklamacije pri GLS (General Logistics System).Prosimo vas,da paket pustite v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili).Prosimo vas,da tudi vrnete originalno embalažo!
Skupaj s GLS (General Logistics System) bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Pozor. Reklamacijo prevoza lahko uveljavlja samo plačnik storitve/pogodbena stranka oz. Pošiljatelj.


 

15.  AVTORSKA ZAŠČITA:

Vse vsebine, ki so objavljene na spletni strani http://www.mali-vragci.si/ so last podjetja Mali Vragci d.o.o. , Trdinov Trg 4e, 1234 Mengeš .
Vsa avtorska dela so zaščitena že z nastankom in jih ni potrebno posebej označevati. Prepovedana je reprodukcija, distribucija, spreminjanje, javno prikazovanje in predvajanje ter ostale oblike izkoriščanja avtorskega dela.Avtorsko pravno zaščitene vsebine je dovoljeno uporabljati zgolj za zasebne namene, oziroma s pisnim privoljenjem podjetja
Mali Vragci d.o.o. .

 

 

Stran uporablja piškotke za nemoteno delovanje. Več...