VSE KATEGORIJE
Iskanje
Košarica0

V nakupni košari ni artiklov.

Product was successfully added to your shopping cart.

Express Dostava

Kaj je Express Dostava?

Express dostava ali Hitra dostava je storitev katero uporabljamo z različnimi transportnimi podjetji kot so GLS,DHL,DPD,UPS ,da vam lahko zagotovimo hitrejšo dobavo vaših naročenih izdelkov iz tujine.

Express dostava

Kakšen je strošek Express Dostave?

Cena Express dostave po paketu je 15,00 eur in vam bo v primeru izbire te storitve zaračunana pri vrednosti izdelka.Osnovna cena za lokalno dostavo po Sloveniji ni vključena v storitev Express dostava in je 4,00 eur. V primeru izbire Express dostave bomo zahtevali akontacijo v višini 15 % vrednosti izdelka.
OPOZORILO! Izdelek lahko vsebuje več paketov oziroma v primeru naročila več izdelkov hkrati se v takem primeru Express dostava obračuna večkrat.

Primer pakiranja:

  • Otroški voziček 3v1: 2 paketa ( nekateri proizvajalci 3 paketi )
  • Otroška posteljica: 2 paketa
  • Otroški Avtosedež : 1 paket ( nekateri proizvajalci lahko pre-pakirajo 2 avtosedeža v 1 paket )
  • Prenosljiva posteljica: 1 paket
  • Hojica: 1 paket
  • Gugalnik: 1 paket
  • itd...

Kako izberem storitev Express Dostava?

Pri naročilu v komentar navedite želim uporabo Express dostave in pripravili vam bomo individualno ponudbo.Lahko nas nas tudi kontaktirate na email [email protected]

Kako hitro bom prejel naročene izdelke?

Vsak izdelek ima različen dobavni rok odvisen od zaloge dobavitelja,proizvajalca,količine povpraševanja,barve itd... Za točen dobavni rok je najbolje ,da nas predhodno kontaktirate na email: [email protected]i in preverili bomo okviren dobavni rok za vaš izdelek.

OPOZORILO! Storitev Express dostava ni možna za vsak izdelek in ima določene omejitve pri dimenziji izdelka in teži.Prosimo ,da nas predhodno povprašate o možnostih izbire Express dostave za vaš izdelek na email: [email protected]

OPOZORILO! Vračilo izdelkov.

V primeru vračila izdelkov povračila dodatnih stroškov za storitve Express dostave ni mogoča.Več lahko preberete o tem tukaj "zakonu o potrošniku 43.d člen (4)" https://zakonodaja.com/zakon/zvpot/43d-clen

(4) Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

Stran uporablja piškotke za nemoteno delovanje. Več...